Sunday 28 August 2011

Persediaan ke Final Camp - Shopping





Backpack semua da siap sekarang nie cuma persiapan fizikal dan mental untuk menghadapi segala rintangan dekat sana nanti..Takda apa la sangat persiapan yang aku buat cuma makan banyak2 dan sedap2 sebab bila masuk hutan dah tahu dah apa resepinya..Resepi plak dah diberikan so..kami pun ke tesco pada malam sebelum ke Chenderoh..Malamnya kami memborong sakan..antara yang terlibat aku,mizi,k.noi,syidah,amir dan fahrul..banyak btol barang yang dibeli..hampir 2 troli..megi xdapat aku lupakan..antara menu yang paling sedap sewaktu dalam hutan..megi goreng plak tue..fuhh...Selepas shopping kami ke kedai upin dan ipin berdekatan dengan tesco untuk makan2..masing2 dah lapar..Hampir 2jam juga la membeli dan mengisi perut... Setibanya kami di umah amir..aku memulakan kerja2 menyiapkan beg dan barang2 yang nak dibawa kesana..Setelah semua barang dikemas aku dan kawan2 yang lain bersiap untuk tido..bye2..ZZzzzzzzzzzzzz

No comments:

Post a Comment